Margiela za H&M

Margiela za H&M jopica

V četrtek se je pripetilo nekaj neverjetnega. Pozabila sem na Margielo! Ob poplavi službenih obveznosti sem se na tokratni H&M-ov dogodek spomnila šele ob 10h in tekla na hiter obisk.

Presenetljivo je ostalo še kar nekaj dobrih kosov, celo modra obleka iz reklame in veliko nakita, ki navadno gre prvi. Tudi pletenin je bilo še kar nekaj, najbrž zaradi ne tako prijaznih cen. Našlo se je tudi nekaj čevljev, za katere sem presenečeno ugotovila, da imajo prozorne pete. Na slikah so namreč delovale belo.

Margiela za H&M gležnarjiMargiela za H&M moška kolekcija
Tudi moških kosov jasno ni manjkalo, čeprav so bili zelo lepi in nosljivi, dosti bolj kot tisti v prejšnjih kolaboracijah (khm “Versace”, khm).

Najbolj me je zamikala kratka bela jopica z gumbi, ki kljub debelini deluje izjemno mehko, ter zapestnica v obliki ročne ure, ki bi jo osebno rajši uporabila kot obesek okrog vratu.

Na koncu sem se za spremembo uspela zadržat in si nisem privoščila nobenega kosa. Me je pa tista zapestnica, ali karkoli že je, navdihnila, tako da bom do nečesa podobnega vsekakor prišla oz. si jo kar naredila!

Pa ve, ste si ve privoščile kakšen kos?

Margiela za H&M zapestnica

Oznake: , ,

Oddajte komentar

