Moja prva pedikura

PedikuraMorda se sliši čudno, vendar (z nekaj dobro premišljenimi izjemami) nisem poseben ljubitelj raznih spa tretmajev. Na masažo grem, kadar me kaj zagrabi med lopaticami, za manikuro in pedikuro skrbim sama. Pardon, sem skrbela sama. Urejanje nohtkov na rokah je sedaj ena še zadnjih sproščujočih aktivnosti, s katerimi lahko poskrbim sama zase, medtem ko so stopala izven mojega dosega in sem se zaradi mojega že pošteno velikega trebuščka do nadaljnega poslovila od njih. Ker je pa situacija tam dol postajala zaskrbljujoča, mi ni preostalo drugega, kot da to opravilo prepustim komu drugemu.

Primeren salon sem poiskala po preprostem konceptu: ponuja kdo kakšno pedikuro preko kupona? Tako sem na kuponkotu dobila pedikuro za pičlih 10€, se naročila in z že pošteno odluščenimi O.P.I. Alpine white prstki odkorakala novi izkušnji naproti. Moram priznat, da nisem pričakovala, da zadeva traja celo uro, je pa posedanje v klimatiziranem salonu in namakanje tačk konkretno pasalo. Ker sem izjemno žgečkljivo bitje je bila moja edina težava kot vedno odstranjevanje trde podplatne kože, ampak za lepoto je treba tudi malo potrpet, pravijo. Vse skupaj sva zaključili s Chanelovim lakom v odtenku Holographic, za katerega po nekem čudežu prvič slišim.

Tako imam prvič v življenju res lepo urejeno kožico in barvo, ki ni v moji zbirki, tudi dejstvo, da za urico vržeš vse štiri od sebe in pustiš, da nekdo skrbi zate, sploh ni slabo, vseeno pa dvomim, da bom zadevo kaj pogosto ponavljala, ko enkrat dobim svoje noge nazaj.

Oznake: , , ,

Oddajte komentar

