Clinique Youth surge night

Clinique Youth surge nightSem že omenila, da me je med nosečnostjo prijela konkretna paranoja nad staranjem? Delno zato, ker te prihajajoče starevstvo spomni, da si odrasel človek delno pa zato, ker me je skrbelo, da bo nosečnost, porod in vsaj prvo leto mamištva hud udarec za moje telo.

V glavnem, ena prvih sprememb, ki jih je prinesla ta paranoja, je bila uvedba nočne kreme. Prej sem uporabljala samo Dramatically different moisturizing gel in zdelo se mi je, da bo treba po konkretnejše orožje. Kot zvesta Clinique uporabnica sem najprej pokukala med njihove adute in odgovor je bil na dlani: Youth surge night.

Zadetek v polno! Kot ponavadi so mi prijazni uvozniki poslali testerček in že po prvem tednu, kolikor traja mala posodica, sem bila navdušena. Ne bom komentirala dolgotrajnih učinkov na zaviranje staranja, ker za to še ni čas, lahko pa povem, da se zbudim s praktično sijočo poltjo. Ja, tudi sedaj, ko se parkrat na noč zbujam.

Oznake: , ,

Oddajte komentar

