Mornarska pomlad

Se samo meni zdi, ali so mornarski vzorci preplavili letošnjo pomlad? Jesenske tedne mode sem, jasno, zamudila (tako kot zimske), tako da se mi še sanja ne, ali se je tam pojavil ta trend, ali gre za slučaj ali kakšne ostanke prejšnjih sezon. Kakorkoli, modre in bele črte so praktično povsod ali pa vsaj v mojem vidnem polju. Tako je tudi moj prvi oblačilni nakup po decembru 2012 (ooo ja, dolga je bila) postal bel bombažni puloverček z modrimi črtami. Za malega piščanca pa že celo zimo kupujem same temno modre stvari od pižamic s sidri do črtastih majic in čisto pravih mornarskih kapic. Celotna tema me spominja na morje, tako da sem jo vedno imela rada in se je prav nič ne branim. Zraven, kakopak, paše jeans v vseh svojih modrikastih odtenkih in že si predstavljam sebe v mornarski opravi skupaj s kakšnimi espadrilami, klišejsko perfekten je zraven živo rdeč lak, moderno uglajen pa naravno svetlo roza, ki sem ga ravnokar nanesla. Vse mornarsko me asocira na svež slan zrak in v obeh uživam!
Mornarske črte zameMornarske črte zanj

Oznake: , , , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. Espadrille | Pesek v mestu - 6. maja 2014

Oddajte komentar

