Brazilska pomlad

Untitled
Pa sta prispela. Moja spomladanska O.P.I.-ja namreč. Ja, priznam, nisem se mogla upret in tudi to sezono se je moja zbirka povečala. Pa kaj, konec koncev so naprtstne barve ena redkih razvad, ki si jih lahko te dni privoščim. In oh koliko veselja prinese nova mala steklenička! 15ml čistega barvnega veselja. Nekako si že predstavljam, da bo Next stop…the bikini zone poleti pogosto krasil moje spodnje šape, Don’t bossa nova me around pa zgornje.

Ah kaj poleti, jutri!

P.S. Next stop…the bikini zone je točno tak, kakršen je na sliki pri čemer večino kotov in svetlobe zajame violičast odtenek. Don’t bossa nova me around pa na sliki (pa tudi v živo v steklenički) izgleda zelo nevtralno bež, medtem ko na roki izpade veliko bolj rožnato. Zato tudi tako fantastično pašeta skupaj.

Oznake: , , , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. O.P.I. Don’t bossa nova me around | Pesek v mestu - 7. aprila 2014

Oddajte komentar

