Noč knjige

Ste vedeli, da se je včeraj, 23. aprila, zgodila Noč knjige? Jaz sem zanjo slišala šele danes, ampak izgleda, da bo stvar postala vsakoletna tradicija. Sicer je pa zame vsaka noč noč knjige. Vedno sem veliko brala, tudi kot otrok. In čeprav sem domača branja redno prešpricala, sem nadoknadila z dvojno dozo čtiva po lastni izbiri. Danes moram priznat, da kar pogrešam leposlovje. Čeprav imam na knjižni polici celo morje knjig, jih je sedaj večina strokovne literature. Tudi knjižna polica ni več to, kar je bila. Če sem bila včasih pristaš principa “beri eno knjigo naenkrat”, je sedaj to popolnoma drugače in kriva je knjižna oblika. Stara dobra tiskana knjiga je stala na knjižni polici in tam sama kraljevala. Danes pa praktično vse čtivo prebiram na iPadu in čim odpreš iBooks te pozdravi cela knjižna polica. Če ti do določenega naslova tisti trenutek ni, pač izbereš drugega. Tako so v mojem ožjem izboru trenutno:

1Q84Haruki Murakami
Storm of swordsGeorge R. R. Martin (joj koliko časa je že nisem prijela v roke, serija me je že čisto prehitela)
Steve Jobs Walter Isaacson
Brain rules for babyJohn Medina (tole sem v bistvu ravno dokončala)
What to expect the first yearHeidi Murkoff, Sharon Mazel (tole berem po delih, ko se piščanec za mesec postara, preberem pripadajoče poglavje)
The no-cry sleep solutionElizabeth Pantley (sem jo dala že večkrat skozi, ampak se sproti vračam po določene namige)

In ja en kup je otroških stvari, kaj čmo. Vsaj Brain rules for baby je bila blazno zanimiva, avtor je nevrolog in razloži ogromno konceptov delovanja možganov, ki veljajo tudi za odrasle.

Sedaj se grem pa odklopit od knjig in brat Vogue.

Lahko knjižno noč vam želim!

Trackbacks / Pingbacks

  1. The gun seller | Pesek v mestu - 23. junija 2014

Oddajte komentar

