Wings for life world run Ljubljana

Wings for life world run Ljubljana
Danes se je zgodil Wings for life world run, dobrodelni tek za raziskave na področju poškodb hrbtenice. Bolj ali manj hkrati je potekal na ogromno lokacijah po vsem svetu (tudi v Ljubljani), tako da se je skupno nabralo celih 35397 tekačev. Druga posebnost teka je bila, da ni imel fiksne dolžine. Tekel si pač, kolikor si mogel, spremljevalna vozila pa so tekače pobirala po poti in jih vračala na štart. Ljubljanski rekorder je bil David Pleše, ki je tekel neverjetnih 59,74km (globalni rekord pa je znašal nepredstavljivih 78,58km).

Na sliki tekači letijo po Šmartinski, bi pa bil video veliko boljša predstavitev, saj bi lahko tudi slišali, kako so mimoidoči glasno vzpodbujali tekače. Super je bilo!

Meni je seveda blaazno žal, da se nisem pridružila 1340 ljubljanskim tekačem in tekačicam, sploh ker gre za podporo temi, ki mi je zelo blizu. Ampak za kaj takega bi bilo treba vsaj mesec prej trenirati, ker je od mojega zadnjega teka minilo že več kot leto in pol. Lahko pa ponosno povem, da sem včeraj zaključila svojih 90 dni Metamorphosis vaj in se danes odpravila na prvi tek! Za začetek le 2km, ker gre za čisto druge mišice in vrsto vadbe. Seveda sem dobesedno izgubila sapo, jutri me pa najbrž čakajo konkretne bolečine v nogah. Ampak počasi se daleč pride, sigurno bom kmalu spet v svoji stari tekaški formi in če se bo drugo leto Wings for life ponovil, bom vsekakor zraven! So pa donacije možne tudi brez udeležbe, tako da sem vsaj malo lahko sodelovala tudi letos. Svoje lahko prispevate tukaj.

Oznake: ,

Oddajte komentar

