Espadrille

H&M espadrilleEspadrille (a obstaja slovenska različica?) so zame ultimativna poletna obutev in to v vseh možnih različicah. Ker sem to sezono prizemljena (beri: nimam posebnih priložnosti za pete), sem si morala omisliti originalno, ultra preprosto, nizko, platneno različico. Izbira je bila blaaazno težka, ker so v H&M-u poleg vsesplošno uporabnih črnih imeli tudi mornarsko črtaste. Če spremljate moje zapise, veste, da sem z njimi mogoče malček obsedena. Poleg tega je piščanec od none dobil čisto svoj črtast par in bi bila potem popolno usklajena (1.). Ampak razum je prevladal, črte na nogah je zelo težko kombinirat, sploh na mojo obstoječo poletno garderobo, tako da sem vzela črne (zgoraj). Priznam, za ceno 9,95eur na par me je prijelo, da bi vzela kar obe varianti, ampak sem se vzdržala. Ultimativna izbira bi seveda bile Chanelove (2.), ki jih presenetljivo delajo že kar nekaj sezon in so vse po vrsti naravnost krasne. Pa tudi kakšen malo višji par bi se našel na mojem nakupovalnem seznamu, če… Letos me je celo prijelo, da bi šla v flatform smer z Asos-om (3.),  še bolj pa me je presenetil Ugg, ki ima to krasno različico z rdečimi črtami (4.; obstajajo tudi modre, ampak na neki točki se moram ustavit), da ne govorimo o bež kolegicah, ki jih vsak dan gledam v izložbi XYZ (5.).

Ja, ja, poletje gre 🙂

Espadrille

Oznake: ,

3 responses to “Espadrille”

  1. Eva Vesel (@ewalajn) says :

    Uff, Ugg ima res čudovit par! ❤

Trackbacks / Pingbacks

  1. Znanilci pomladi | Pesek v mestu - 28. aprila 2015

Oddajte komentar

