Čajna mrzlica

Kava mi je od vedno smrdela. Ko me je mama, zaprisežena kofetarica, poskušala postopoma navaditi nanjo, da bi imela družbo za ob kavi, mi je pripravila mleko s kavo namesto kave z mlekom. In sem ga vseeno zavrnila. Vedno smrdi enako.
Potem je sošolka v gimnaziji med malico nekoč naročila pravi čaj z mlekom. Zdelo se mi je bizarno, ampak treba je bilo poskusiti. In bila je ljubezen na prvi požirek.

Zisha
Od takrat sem strast vzdrževala najprej s Coop prodajalnami, kjer so vedno imeli boljšo izbiro Twinings čajev, kakor pri nas, nato se je pojavila Čajna hiša in z njo Cha, ki je afrero dokončno zapečatil. Potem sem pa prejšnji teden odkrila Zisho.
Zisha je nova prodajalna čajev, dostopna na zisha.si ali pa osebno na Glavarjevi 12 v Ljubljani. Odkrila sem jo čisto po naključju, ker je sodelavec, tudi strastni ljubitelj čajev, njihov sosed in je novo pridobitev prijazno delil z mano.
Nove pridobitve so:

  • Jagoda banana superior: beli čaj, zeleni čaj, bananin čips, koščki papaje, limonin granulat, koščki jabolka, koščki pomaranče, koščki jagode, aroma
  • Butterscotch: črni čaj, rdeči poper, kokos, čokolada, aroma
  • Pacifiško sonce: črni čaj, koščki pomarančne lupine, cvetovi vrtnice, žafranika, sončnično cvetje, koščki vanilije
  • Mate pražen: emmm…pražen mate 😉

Vse 4 toplo priporočam, ampak butterscotch je pa čez vse!

N

Oznake: , , ,

Oddajte komentar

