Božiček 2015

Letos se je za moje darilo gospod Božiček zatekel h klasiki. Prinesel je večna YSL Touche Eclat in Shu Uemura klešče za trepalnice. Slednjih še nikoli nisem imela (gasp!!!), tako da jih ne morem posebej komentirat in so zaenkrat še projekt v izvajanju.

Shu Uemura eyelash curler

Touche Eclat torej. Legenda. Prvi pravi osvetljevalec. Ni tako bleščeč kot sem si predstavljala, ravno obratno, precej mat je. Ampak je končni efekt vseeno žareč. Sanja se mi ne, kako to deluje. V primerjavi z mojim prejšnjim, Clinique-ovim Airbrush concealerjem, je ta bolj prekriven, kar je vsekakor dobrodošlo, sploh za tiste s precej temnimi podočnjaki. Kar se osvetljevanja tiče pa je učinek bolj ali manj enak, pri čemer YSL-ova verzija stane ravno še enkrat več kot Clinique-ova. Tako da hvala gospod Božiček, bilo je fantastično darilo, zlato 🙂 Ampak ostajam pri svoji stalnici, dokler me ne prepriča kak novi kandidat.

YSL Touche Eclat

YSL Touche Eclat No. 2 Luminous Ivory

Odtenek številka 2 – Luminous Ivory. Kar nevtralen ton, tako da deluje tudi na moji rahlo hladni do rdečkasti koži. Enka bi bila mojemu podtonu še bolj primerna, vendar presvetla. Je pa dandanes na voljo veliko več odtenkov kakor jih je bilo ob izidu Touche Eclata oz. še do par let nazaj.

Upam, da je Božiček osrečil tudi vas. Lepo praznujte še naprej, veselega decembra še ni konec!

N

Oznake: , , , , , , , ,

Oddajte komentar

